MUMMY AYU'S GIVEAWAY | Entri kali ini saya ingin menyertai giveaway yang dianjurkan oleh Mummy Ayu .. Lama saya tak bertandang di blog Mummy Ayu. Rindu tetiba terbaca Mummy Ayu ada menganjurkan giveaway. Jadi saya mengambil kesempatan ini untuk menyertai giveaway anjuran Mummy Ayu. Selain itu, syarat-syarat yang dikenakan juga sangat mudah.

Mummy Ayu's Goveaway 

Andai saya pemenang giveaway ini, saya pilih passport cover warna pink (walaupun rambang mata, semua pilihan cantik-cantik belaka, hehehe)

Pembaca lain boleh juga turut sama memeriahkan giveaway ini dan bagi support kepada Mummy Ayu, rakan blogger kita juga...

Tempoh giveaway : 1 Mac 2017 hingga 8 Mac 2017

Cepat jangan tunggu lagi..

Ini sahaja entri saya kali ini. Sehingga kita bertemu lagi di entri akan datang.. Jaga diri semua dan Happy Weekend!



Sekian, wasalam..


Regards,