SEGMEN BLOGLIST APRIL 2017 CIKLAPUNYABELOG DOT BLOGSPOT DOT MY | Hari ini saya terpanggil untuk sertai segmen yang dianjurkan oleh CikLa melalui blognya ciklapunyabelog.blogspot.my setelah ditag oleh blogger kesayangan saya, Ana Suhana. Ana Suhana antara pembaca setia blog saya dan beliau tahu saya suka mencari kenalan baru sesama rakan blogger. Jadi melalui entri segmen para blogger dapat mengenali and support each other selain rajin berblogwalking. 

Okay, motif utama CikLa anjurkan segmen ini adalah untuk mencari bloglist bulan April 2017. Jadi kepada sesiapa yang ingin memeriahkan segmen CikLa click banner di bawah, baca terma dan syarat-syarat yang perlu dipenuhi supaya layak untuk disenaraikan sebagai peserta segmen:

segmen-bloglist-april-2017-ciklapunyabelog-dot-blogspot-dot-my

Salah satu syarat segmen ini, CikLa minta peserta memberikan pendapat ikhlas mengenai blognya. Jadi pendapat ikhlas saya mengenai blog CikLa ialah saya suka penggunaan warna putih untuk latarbelakang blog dengan font yang besar jadi tidak serabut bila baca setiap entri yang dikongsi. Susunatur blog juga ringkas dan mengikut keperluan pembaca. Selain itu entri blog CikLa berinformasi, banyak tips kesihatan yang berguna. Overall blog CikLa kemas dan berinformasi.

Sekarang saya ingin tag rakan blogger yang dikasihi, Mrs. A, Ana Fatihah dan Pn. Yuslina untuk memeriahkan segmen ini, namun tiada paksaan..

Tempoh penyertaan : 12.03.2017 hingga 31.03.2017 (8 malam)

Itu sahaja, sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,