1st GIVEAWAY BY FWS | Begitulah nama entri diberi.. Alhamdulillah bersua kita dalam entri ini.. Hujung minggu kembali lagi dan seperti biasa kali ini saya mengambil kesempatan untuk menyertai giveaway yang dianjurkan oleh Farah Wahidah melalui blognya fws00blog.blogspot.my. Baca dari tajuk entri pun kita tahu bahwa giveaway ini merupakan giveaway pertama anjuran Farah. Farah telah menjemput saya melalui komen yang dinyatakan dalam entri blog saya.. Jadi saya menyahut pelawaan Farah dengan menyertai giveaway ini.. 

Syarat-syarat yang dikenakan juga mudah.. Untuk mengetahui apakah syarat-syarat giveaway ini, sila click banner di bawah:

1st Giveway by fws

Saya sudah mengikuti semua syarat-syarat yang disenaraikan dari nombor 1 hingga 8.. Sesiapa yang ingin turut serta memeriahkan giveaway ini bolehlah berbuat demikian..  Hadiah menarik menanti peserta yang terpilih sebagai pemenang. Jangan lepaskan peluang kerana Farah berkolobrasi dengan blogger-blogger popular yang masing-masing mempunyai ramai followers.. Bukan setakat berpeluang menang hadiah tapi dapat juga berkenal-kenalan dengan rakan baharu...

Tempoh giveaway ini hanya sebulan iaitu dari :

1 April 2017 hingga 1 Mei 2017

Jom kita sama-sama meriahkan giveaway Farah Wahidah.. 

 

Okay, sehingga kita bertemu lagi dalam entri seterusnya..
Sekian, wasalam..


Regards,