PEMENANG GIVEAWAY BY LZ | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini.. Yeayyy sudah tiba masa untuk saya mengumumkan pemenang Giveaway by LZ yang telah dianjurkan pada 14.08.2017 lalu. Para peserta giveaway sudah tentu tertunggu-tunggu pengumuman Pemenang Giveaway by LZ kannn..

Sebelum tu, saya ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada 63 peserta Giveaway by LZ kerana sudi memberi sokongan dengan menyertai giveaway tersebut. Saya hargai segala usaha kalian..

 

Berikut merupakan kaedah pemilihan yang saya lakukan.. Saya melawat / blogwalking ke setiap blog yang menyertai giveaway tersebut untuk pastikan syarat-syarat diikuti oleh setiap peserta. Saya salin kandungan entri mengenai pendapat ikhlas blog Lady in Red Planner yang terdapat dalam blog peserta yang memenuhi semua syarat-syarat yang ditetapkan dan dapat rumuskan dalam 6 helaian seperti yang pembaca dapat lihat di bawah ini:

 

Frankly speaking, saya nyatakan di sini bahawa sangat susah untuk memilih pemenang giveaway kerana saya sayang semua,  kalau ikutkan hati saya anggap semua peserta layak memenangi giveaway ini tapi apakan daya kita terima dengan hati yang terbuka kepada rezeki yang ditentukan olehNya.. 


Okay, hasil rumusan saya, berikut merupakan pemenang yang berjaya memenangi tempat berikut berdasarkan kesungguhan memberikan pendapat / review  ikhlas yang saya kira mencapai tahap apa yang saya cari dan inginkan (sila rujuk Senarai Peserta Giveaway by LZ untuk nombor peserta)  :

PEMENANG PERTAMA
Hadiah Pertama : Mobile Tripod Stand  + RM10.00

PEMENANG KEDUA
Hadiah Kedua : MP3 Player Silver + RM10.00

PEMENANG KETIGA
Hadiah Ketiga : Digital watch purple + RM10.00
 58. Mrs. A

PEMENANG HADIAH MISTERI

TAHNIAH diucapkan kepada peserta yang berjaya..
 Saya akan email setiap pemenang untuk butiran lanjut.

[Ambil perhatian : Hadiah yang diberikan adalah "as is basis" iaitu keadaan barang saya beli dan terima dari chilindo.com begitulah yang saya beri.. Saya tidak bertanggungjawab dengan sebarang kerosakan / kecacatan barang (jika ada) yang diterima oleh para pemenang. Harap maklum.]

Kepada peserta yang tidak berjaya, jangan putus asa.. In shaa Allah, jika rezeki anda bukan hari ini, mungkin ada akan datang.. Next dalam perancangan, saya akan beri gift kepada top commentators yang terdiri daripada followers blog ini.. Tunggguuuuuuu..


Okay, begitulah keputusan Giveaway by LZ..
Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,