FIRST BEAUTY BOX GIVEAWAY BY US WITH LOVE ❤ | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini... Yeayyyyy it's weekend.. Best bila dapat spend masa di rumah merehatkan diri sambil minum coffee dan blogwalking to keep in touch dengan rakan bloggers.. Hari-hari biasa terbatas dek kerja hakiki yang tak pernah habis, pendek kata penat fizikal dan mental... Selain itu hujung minggu juga saya akan sertai giveaway.. Kali ini hati ini terpanggil untuk sertai giveaway dari rakan bloggers yang memang tak asing lagi pada saya..

Giveaway First Beauty Box Giveaway by Us with Love ❤ dianjurkan oleh MellyaMrs Pip, Shafyqah, AiraSyahirahValiant, dan  Siqahiqa.. Semua blogger familiar jadi haruslah ku join..

url giveaway banner: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh0JnvgXKxmC0fsXo8a_CNzjimU2pih7orkblKJmVOv8fHZa0BNwTttF1cnVzDJ-Ujvi0Z-cF4kDlgJ-LnmZgaQK7CiSJHFACV-hR6m9_knYSiYGZYLkqa_W-dECPSx_TYq1-WkhcFXcrI/s1600/first+beautybox+giveaway+by+us.jpg

Syarat-syarat pernyertaan :

Follow Mellya dan para sponsors;

Follow Instagram:

Like page:
   
Done follow semua akaun media sosial penganjur yang dinyatakan di atas... 

SOCIAL MEDIA SAYA
Syarat terakhir peserta giveaway perlu letakkan link social media dalam entri ini. Untuk pengetahuan pihak penganjur, saya follow melalui akaun berikut :
IG : ladyinredplanner
IG : @ladyinredplanner



HADIAH
Seorang peserta akan dipilih untuk memenangi beauty box meletop worth RM250 and more (dalam box ni ada facial foam, toner, lotion, hair mask, facemask, liquid powder, dan macam-macam lagi)..  Menarik kannn...


TARIKH TUTUP
Giveaway ini bermula dari 20 September 2017 hingga 20 Oktober 2017

Jangan lepaskan peluang!
Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Akhir kata, semoga berjaya kepada pembaca yang menyertai giveaway ini..
Sekian, wasalam..


Regards,