GIVEAWAY SUKA HATI LAH BY E'IN | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera diucapkan kepada semua pembaca blog ini.. Alhamdulillah, pagi yang indah.. Ketika menaip entri ini ditemani bunyi burung tekukur yang sedang bertelur di dalam sarang atas sliding door luar, sesekali bingit juga dibuatnya tapi bertabahlah demi menghormati kehidupan makhluk Allah..

Okay, dikesempatan cuti hari Sabtu ini saya ingin mengambil bahagian dalam giveaway yang dianjurkan olah adik blogger cantik manis dikenali sebagai E'in atau nama penuhnya Farrahin Sulaiman. Tajuk giveaway pun secomel E'in iaitu : Giveaway Suka Hati Lah By E'in..
http://thatsomine.blogspot.my/2017/10/giveaway-suka-hati-lah-by-ein.html
Click banner : Giveaway Suka Hati Lah by E'in

SYARAT-SYARAT GIVEAWAY

1.  Follow blog E'in 
2.  Follow G+ E'in
3.  Buat satu entri bertajuk "Giveaway Suka Hati Lah By E'in"
4.  Tag 2 orang rakan blogger - Saya tag Mrs. A & Use Line A

Itu sahaja 4 syarat yang sangat mudah untuk mengambil bahagian dalam giveaway ini.. Saya sudah penuhi semua syarat-syarat tersebut.


HADIAH
Seorang pemenang akan dipilih dan hadiah sebotol perfume De'xandra..Wow best dapat perfume, siapakah pemenang bertuah itu?.. 

TARIKH TUTUP 
23 Oktober 2017

Jom sertai giveaway ini.. Kalah dan menang adat pertandingan tapi apa yang lebih penting kita tunjuk tanda sokongan kepada rakan-rakan blogger..

Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,


Follow my blog with Bloglovin