Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini.. Saya rasa tentu ramai antara pembaca sibuk membuat persediaan akhir sebelum pulang ke kampung or mungkin ada juga yang sudah tiba di kampung.. Unfortunately, saya masih bekerja seperti biasa dan hanya mula bercuti esok hingga 20.6.2018.. Nak tahu camne mood pergi kerja pagi tadi? Macam-macam rasa tapi semua rasa tak best.. Paling kuat rasa malas and no mood at all..

I am bored, lazy day
 
Bila tiba office bertambah misserable I tell you, kiri kanan takde orang, office mate start cuti, office mulai sunyi.. Mengenangkan hari ini ada kerja penting maka saya gagahkan perasaan ini. Time ni laa ada mesyuarat, time nilah ada perbincangan, time ni la ada perkara urgent, time ni laa ada kes bicara bla..bla..bla.. Bila fikir tanggungjawab kena pasrah, tolak tepi semua perasaan malas itu.

Then, sudah menjadi routine first thing in the morning, saya start clear in tray atas meja.. Ada sampul surat putih bersetem ditujukan kepada saya.. Siapakah gerangan si pengirim, bisik dalam hati.. Bila buka sampul terjawab persoalan itu.. Kad dari blogger bernama Nina Ahmad pemilik blog ciksukataip.blogspot.com..

Kad Hari Raya Aidilfitri dari Nina Ahmad
Wahhhhh cantik kad Selamat Hari Raya Nina.. Thank you so much Nina for your lovely card..  I really appreciate it. You made my day.. Hari yang suram bertukar menjadi ceria.. 


Sekejap lagi get ready for a meeting.. Semoga urusan hari ini dipermudahkan Illahi.. Dalam hati tak sabar cuti.. Sebenarnya bukan takde mood sebab tak sabar nak raya tapi lebih kepada tak sabar cuti panjang lebih dari biasa.

Siapa seperti saya, masih di office hari ini? Siapa pula dah tiba di kampung? Tahun ni balik raya mana? Jangan lupa kongsi cerita, at least mengisi hari saya.. 

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua rakan bloggers.. MAAF andai ada terkasar bahasa..  Akhir kata, jaga diri.. Berhati-hati di mana jua anda berada.

Sehingga kita bertemu lagi di lain entri.
Sekian, wasalam..
Byeeeee

Regards,
I am LZ