Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera semua..
Hari ni saya nak buat review shawl yang berjaya ditebus hasil dari membership Watsons..
Saya pernah kongsi cerita [DI SINI] yang menggambarkan bagaimana kegigihan saya mengumpul stickers #ootdiva by EL semata-mata untuk dapatkan shawl ini.. Kena ingat only at Watsons, hehehe

Kenapa saya gigih menebus shawl ini? Minat pada Elfira? No..no..no.. 

Elfira Long Shawl by Watsons
#OOTDIVA Elfira Long Shawl
Saya suka design shawl ini kerana kombinasi warna lembut bukan semata-mata sebab Elfira..
Sorry I tak mudah terpengaruh dengan product artis hokey.. Mana cantik di mata dan sesuai dengan saya, itulah pilihanku..
Long Shawl by EL only at Watsons
Photo credit to watsons.com.my


Selain itu, alang-alang membeli di Watsons tempoh hari cukup 6 stickers tambah RM59.90 dapat sehelai shawl ini.. Harga asal : RM119.80

Nah belanja sekeping gambar bersama #ganglunch merangkap #ootd Elfira long shawl ketika pertama kali menggayakan shawl ini, ehem..ehem..
Malu sebenarnya, * tutup muka sikit..

Elfira Long Shawl by Watsons Malaysia #ootdiva
Part of #ganglunch
Okay setakat ini sahaja perkongsian saya..

Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,