Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca blog ini.. Terima kasih for your endless support  and i really appreciate it.. Hari ini saya ingin mengambil peluang untuk memberi sokongan kepada rakan blogger bernama ejulz dengan menyertai segmen beliau bertajuk "SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja PARTIME Dari EJULZ”.. Tambahan pula tuan blog sendiri telah menjemput saya menyertai segmen ini, jadi ianya sesuatu yang agak kurang manis untuk ditolak..

SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJULZ
SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja Partime Dari EJUL
SYARAT-SYARAT PENYERTAAN

1. Follow blog Ejulz / Aerill Hassan / ShirVen / Shafyqah
2. Follow Instagram Ejulz / Aerill Hassan / ShirVen / Shafyqah
4. Buat entry bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja PARTIME Dari EJULZ”
5. Tampal banner kat atas pada entry korang dan backlink ke entry segmen ni.
6. Nyatakan kerja partime yang korang sedang buat / suka buat / dalam perancangan nak buat / sekiranya korang memerlukan pekerja partime dari kalangan blogger (Nyatakan sekiranya ada. Kalau tak ada abaikan ^_^)
7. Last sekali, macam biasa letak link entry korang di ruangan komen di bawah
8. Hanya terbuka kepada blogger yang menetap di MALAYSIA sahaja ^^


Jika ada antara pembaca ingin sertai segmen ini sila klik banner segmen di atas untuk mengetahui terma dan syarat-syarat penyertaan yang lengkap.

KERJA PART TIME SAYA..
(menjawab syarat penyertaan item nombor 6)

So far blogging dan membuat planner adalah kerja part time saya. Saya akan meluangkan masa membuat blog post pada waktu malam untuk diterbitkan secara terus atau pada hari-hari tertentu yang telah ditetapkan (mengikut subject matter). Saya turut mengambil tempahan membuat planner jika ada permintaan.. Saya suka kedua-dua kerja part time ini sebab ianya merupakan hobi saya dan sekaligus boleh menjana pendapatan sampingan. At the same time saya dapat melupakan segala stress di pejabat sepanjang hari bekerja.
    
Oh ya, untuk pengetahuan pembaca segmen tamat pada 31 JUL 2018..
 So jangan lepaskan peluang ini..

Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..
Byee..


Regards,