Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera to all my lovely readers.. Hope you're all doing great! 
Sekejap sungguh masa berlalu, hari berganti hari, minggu berganti minggu dan bulan berganti bulan maka berakhir sudah bulan Oktober dan kini kita sudah pun berada dalam bulan November 2018. Wah bermadah berhelah gitu, hahahaha.. Seriously cepat sungguh masa berlalu.

Kelmarin saya dapat email jemputan menyertai Lazada 11.11 Blogger Contest - THE BIGGEST ONE DAY SALE! Teruja sungguh I tell you. Nak tahu macam mana muka teruja, macam cik adik bawah ni, terkebil-kebil mata macam tak percaya dapat invitation itu.. 

Credit to Google image
 Sementara saya tunggu Lazada 11.11 Festival Membeli-Belah - JUALAN SEHARI TERBESAR saya sertai Blogger Contest ni dulu.. Jom kita sertai beramai-ramai contest ini supaya lebih meriah.. Jangan lupa Lazada 11.11 Blogger Contest ini bermula dari 1 November 2018 hingga 11 November 2018..

Sebenarnya macam tak percaya, terasa baru kelmarin Lazada buat SALE... Bulan ni ada SALE lagi.. Kali ni Lazada 11.11 Festival Membeli-Belah - JUALAN SEHARI TERBESAR bermula pada 11 November 2018 di Lazada Malaysia. Harga serendah RM1, diskaun hingga 90%. Baucar tunai berjumlah RM11,000,000 dan SLASH IT and SHAKE IT... Hebat!

Lazada 11.11 Shopping Festival - THE BIGGEST ONE DAY SALE!
Setiap kali Lazada buat SALE saya pasti tak akan lepaskan peluang mendapatkan barang yang sudah lama standby dalam shopping chart.. Tunggu masa untuk checkout pada tarikh 11.11 nanti.. Berbaloi-baloi I tell you tambahan pula kali ini THE BIGGEST ONE DAY SALE! Rugi kalau lepaskan peluang..

Okay, time to reveal apakah 3 barang yang saya rancang untuk beli sempena Lazada 11.11 Shopping Festival nanti? So dengan rasa berbesar hati saya kongsi di sini bukan hanya 3 tapi 4 barang itu :

1. Fujifilm Instax Mini 9 + Instax Film (10 pcs) + Album + Close Up + Crystal Case (Fujifilm Malaysia Warranty)

Fujifilm-instax-mini-9-instax-film-10pcs-album-close-up-crystal-case-fujifilm-malaysia-warranty
Fujifilm Instax Mini 9 + Instax Film (10 pcs) + Album + Close Up + Crystal Case (Fujifilm Malaysia Warranty)
Al-maklum saya merupakan planner nerd so instant camera merupakan salah satu accessory yang perlu ada malah sangat bermakna semasa menulis journal. Jadi tak hairanlah kalau saya mengimpikan Fujifilm Instax Mini 9 ini.. Bila ada Fujifilm Instax Mini 9 ini maka bertambah meriahlah planner pages saya nanti..


22pcs-cosmetic-makeup-brush-blusher-eye-shadow
22pcs Cosmetic Makeup Brush Blusher Eye Shadow Brushes Set Kit
Barang kedua ni nampak simple tapi lama saya buat keputusan.. Banyak sangat pilihan sampai rambang mata dibuatnya.. Finally jumpa juga idaman hati.. Berus makeup 22 pieces dengan harga yang berpatutan. Berpandukan reviews barang pula berkualiti.. Apa lagi terus click masuk shopping chart dengan harapan dapat guna berus makeup baru dalam masa terdekat selain tambah koleksi, wink..wink..wink..


FSHM 505A Pro Upgraded 12 Sewing Machine  Options Mini Portable Handheld Sewing Machine Purple
FSHM-505A Pro Upgraded 12 Sewing Options Mini Portable Handheld Sewing Machine (Purple)
Barang ketiga pula mesin jahit. Lama sudah saya mengimpikan portable sewing machine ini.. Bila ada mesin jahit mudah alih seperti ini mudahlah kerja saya nanti terutama jahit lencana sekolah anak. Selain itu saya juga ada perancangan untuk buat projek planner accessories.. Harap impian ini akan jadi kenyataan dengan ada sewing machine ini nanti.. 


ADIDAS Laptop Travel School Backpack Bag
Adidas Laptop Travel School Backpack Bag
Saya suka buat survey lebih awal untuk kelengkapan sekolah anak saya. Untuk pengetahuan, anak saya akan masuk tahun 5 pada 2019 nanti. Saya yakin buku teks dan buku latihan dia akan bertambah. Jadi dia perlukan beg yang tahan lasak. So saya decide untuk pilih beg ini bagi kegunaannya tahun depan.. Mesti Arief suka..

Begitulah barang-barang yang saya rancang untuk beli bila tiba Lazada 11.11 Shopping Festival nanti. Kepada pembaca sekalian jangan lepaskan peluang ini.. Inilah masa untuk kita dapatkan barang dengan potongan harga hebat, ingat LAZADA 11.11 Shopping Festival - THE BIGGEST ONE DAY SALE! pada 11 November 2018 hanya di Lazada Malaysia.


Regards,