Bahang sambutan Hari Raya Aidilfitri kian terasa lebih-lebih lagi bila 'biskut tunjuk' yang ku order telah sampai ke tangan.. Kenapa saya panggil biskut tunjuk? Biskut tunjuk ni istilah biskut raya yang kita beli bukan buat sendiri.. Iyer la masa kita pilih kannn kita tunjuk - "saya nak order biskut ni.." sambil tunjuk biskut yang ingin dipesan gitu, hehehehe dari situ nama diberi..

Biskut tunjuk
Al-kisah inilah biskut tunjuk saya.. Order dari office mate sebelum bulan Ramadhan tempoh hari, dalam tak sedar makan tester maka ter-order 6 bekas untuk 3 jenis setiap satu jenis saya order 2 bekas.. Jadi bila pesanan selamat diterima rasa teruja..

Almond cookies
Cornflakes Choc Chips
Satu jenis lagi lupa apa nama dia tapi yang pasti semua biskut moden.. Next year saya harap Kak Izan Kitchen ambil tempahan sebab kemungkinan besar saya akan order biskut tunjuk lagi, hehehehe

Siapa beli biskut tunjuk macam saya? Siapa pula antara pembaca yang rajin buat biskut raya sendiri? Overall berapa jenis biskut raya uolls? Jangan lupa kongsi persiapan biskut raya anda di ruangan komen di bawah..




Okay thank you for reading..
Sehingga kita bertemu lagi di lain entry..
Sekian, wasalam..


Regards,


Loading...