ANGIN PETANG DI PORT DICKSON | Assalamulaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini.. Lama tak update blog, rindu sangat menulis.. Sejak kebelakangan ni terlalu sibuk kerana jadual yang padat untuk achieve goals yang telah dirancang sejak awal tahun ini. Al-maklum kita kini di fasa minggu terakhir bulan Oktober dan hanya 2 bulan lagi kita melangkah ke tahun 2020. Saya ingin pastikan matlamat pada tahun ini tercapai menjelang tahun 2020..

Bila busy sangat saya terasa ingin ruang untuk release stress.. Cara saya release stress mudah tak perlu banyak belanja hanya dengan ambil angin petang sambil makan fries McDonalds di tepi pantai Port Dickson.

Pantai Port Dickson

Saya suka lepak di Waterfront Port Dickson kerana kawasan yang luas dan bersih.. Suka melihat pemandangan laut yang tiada halangan dan sempadan.. 

Ombak di Waterfront Port Dickson

Melihat ombak dan air laut membuatkan fikiran saya tenang.. Lupa sejenak dengan beban yang sedang bercelaru di fikiran.. 

Ombak menghempas pantai
Kapal belayar di lautan 

Suka tengok kapal terumbang-ambing dipukul ombak hingga tak sedar bahang panas matahari membakar kulit.. Cukup masa bertolak pulang ke rumah dengan perjalanan hanya mengambil masa lebih kurang 45 minit.. Perasaan happy dan boleh focus tugasan akan datang.. 

Sebelum menikmati pemandangan di tepi pantai Port Dickson, saya dan keluarga makan di restoran Sukand's Food Station. Cerita tentang restoran ini ada di blog anak saya [DI SINI]..



Okay, setakat ini sahaja perkongsian saya..
Sehingga kita bertemu lagi di lain entry..
Sekian, wasalam..


Regards,



Loading...