Salam Aidilfitri & Selamat Sejahtera semua..
Alhamdulillah pada Syawal ke-9 (13 Jun 2019) lalu, Kelab Sosial & Reaksi (KSR) syarikat telah menganjurkan Sambutan Hari Raya yang diadakan di Laman Puteh Seremban 2.

Aturcara majlis
Majlis bermula pada jam 12.30 tengah hari hingga 4.00 petang.. Majlis disambut dengan sederhana tetapi meriah..


Susunatur meja di Laman Puteh
Pukul 12.45 tengah hari kami turun dari office menuju ke Laman Puteh. Laman Puteh terletak di belakang office sahaja, just walking distance.. 


Gang semeja
Aturcara majlis dimulakan dengan bacaan doa dan ucapan seterusnya acara kemuncak iaitu jamuan Hari Raya.. Jom layan gambar.. biar gambar sahaja yang berbicara, hehehe..


Ahli KSR & para tetamu
Konsep masih lagi seperti sebelum ini iaitu gerai / kiosk, hanya VVIP sahaja makan berhidang.. Kelihatan para tetamu mula mengambil juadah masing-masing di setiap gerai..


Kuih-muih
Laksa dan laksam
Lemang, ketupat palas & rendang
Cendol Songkok Tinggi
Nasi briyani ayam
Kambing bakar
Minuman
Alhamdulillah dengan rezeki pada hari itu.. Saya tak makan banyak, sekadar memenuhi perut yang kosong dengan nasi briyani ayam, kuih-muih dan cendol.


A plate full of my favorite, nasi briyani
Mouth-watering : kuih, lemang dan ketupat palas
Pukul 1.50 tengah hari saya harus meninggalkan majlis kerana sudah sampai masa mengambil anak pulang dari sekolah.. Saya langsung tak dapat ambil gambar di photo booth, sedih tau..
Okaylah setakat ini sahaja perkongsian saya tentang Sambutan Hari Raya 2019 anjuran KSR. Semoga KSR terus cemerlang dan maju jaya.. Terima kasih diucapkan kepada EXCO dan AJK KSR yang bertungkus-lumus menjayakan majlis ini..





Thank you for reading.. Sehingga kita bertemu lagi di lain entry..
Sekian, wasalam..


Regards,


Loading...