WORDLESS WEDNESDAY : MENGEJAR IMPIAN | Setiap dari kita tentu mempunyai cita-cita, impian, matlamat atau apa juga nama yang diberikan, tak kira impian di dunia atau akhirat.. Jika kita mempunyai impian di dunia, tentu sahaja kita berusaha bersungguh-sungguh ke arah pencapaian impian tersebut, begitulah sebaliknya jika impian kita untuk akhirat tentu kita berusaha membuat persediaan di dunia untuk bekalan di akhirat kelak.. 
  
Quote of the day

"Anda mempunyai impian untuk dikejar. 
Bukan menarik perhatian orang." 

Bila rujuk kepada quote di atas, secara tidak langsung ianya menggambarkan keadaan saya sekarang.. Sejak umur semakin meningkat, saya kurang mengambil peduli kata-kata negative orang lain.. Saya juga mula mengecilkan scope pergaulan supaya tidak serabut.. Suka menghabiskan masa dalam kumpulan kecil. Focus untuk memperbaiki pencapaian hidup dan persediaan sewajarnya to be a better Muslim..

Hal ini datang dengan sendiri, bukan secara paksa atau terikut-ikut dengan orang lain.. Ianya lebih kepada mengambil pengajaran dari masa lepas.. Basically, segala tindak-tanduk saya lebih kepada diri sendiri dan keluarga bukan untuk mendapat pernghargaan atau menarik perhatian orang..

Bagaimana pula dengan pembaca? Andai ada yang ingin dikongsi bersama, jangan segan silu meninggalkan komen di bawah.

Okay setakat ini sahaja perkongsian saya kali ini. 
Sehingga kita berjumpa lagi di post akan datang. 
Thank you for reading & have a great day everyone!

Regards,