MARHABAN YA RAMADAN 1444H - SELAMAT BERPUASA 2023 | Hari ini, 23 Mac 2023 tarikh bermula kita berpuasa.. Syukur kepada Illahi kerana tahun ini kita masih dipertemukan lagi dengan bulan penuh rahmat, berkat dan keampunan. Ramadan Mubarak, bulan yang diberkati.

Ramadan Mubarak 1444H

Jika di Johor, hari ini merupakan cuti umum sempena menyambut kedatangan bulan Ramadan. Memandangkan saya bukan di Johor, jadi hari ini saya ambil cuti untuk merasai Ramadan vibes hari pertama.. Sebelum ini tak pernah saya ambil cuti di awal bulan Ramadan, ini kali pertama.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua pembaca, rakan bloggers.. Semoga bulan Ramadan tahun ini lebih baik dari tahun sebelum.. Diampuni segala dosa, diterima amal ibadah kita, aminn yra..


Setakat ini sahaja perkongsian saya kali ini. 
Sehingga kita berjumpa lagi di post akan datang. 
Thank you for reading & have a great day everyone!


Regards,