Lama tak join segmen rakan-rakan blogger. Kalau terma dan syarat-syaratnya mudah dipenuhi, maka akan ku terus beri sokongan kepada penganjur segmen tersebut. Andai sebaliknya, saya tetap join juga tanda sokongan tapi ambil sedikit masa untuk create specific entry seperti yang dikehendaki. So no worries okay. Kali ini saya ingin sertai segmen anjuran Tiara Saphire. 

Segmen Bloglist tiarasaphire.com
Segmen Bloglist tiarasaphire.com

Terma dan syarat-syarat penyertaan saya tepek di sini sebagai rujukan pembaca. Mungkin ada antara anda yang ingin turut serta dalam segmen ini. 

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN

1. Wajib follow blog Tiara Saphire dan TiaraNovella;
2. Masukkan blog Tiara Saphire dan TiaraNovella ke dalam bloglist blog anda;
3. Buat entry 'SEGMEN BLOGLIST TIARASAPHIRE.COM'. Copy banner dan backlink ke post ini.
4. Tinggalkan link entry di ruangan komen di blog Tiara Saphire [DI SINI].

Segmen Tamat : 11.59 Malam | 30 September 2020

Untuk pengetahuan pembaca, kedua-dua blog Tiara Saphire ni memang dah ready dalam blog ini di bawah senarai My Supporters 2020 sebelum saya join entry ni memandangkan Tiara Saphire merupakan antara blogger yang rajin meninggalkan komen di post saya sebelum ini.

Sesiapa antara rakan bloggers ingin turut serta, boleh join sama kerana syarat-syarat yang sangat simple. Apa pun saya ucapkan all the best to you and happy blogging!
Thank you for reading, bye!


Regards,

Article menarik yang lain :