Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini.. Alhamdulillah hari ini saya diberi kesempatan untuk menyertai giveaway anjuran Raydah Alhabsyi.. Raydah menganjurkan giveaway ini sempena her birthday month dengan harapan agar bulan Mac membawa kebaikan kepada dirinya dan kita semua.. 

Giveaway ini ringkas dan mudah, terbuka kepada semua rakan bloggers.. 

 Wonderful March Giveaway by Raydah
Click banner : Wonderful March Giveaway By Raydah Al-Habsyi
To make it simple, sesiapa yang ingin turut serta memeriahkan lagi giveaway ini boleh click banner di atas dan baca syarat-syarat penyertaan dengan teliti. Semua syarat dari 1 hingga 4 telah saya penuhi..

Apa yang menarik, ada element 'surprise' dalam giveaway ini iaitu dari kaedah pemilihan pemenang dan jenis hadiah yang akan diberi kepada pemenang. According to her, gift haven't decided yet but she stated that something she gonna get from her trip..

So saya menyeru kepada semua pembaca supaya tidak melepaskan peluang. Sama-sama kita sokong giveaway Raydah... Akhir kata to Raydah : "Happy birthday to you! Have fun & take care. Not to forget have a great day!"

By the way, hari ini International Women's Day.. So Happy Women's Day to all my lovely readers.. Wishing you a day as beautiful as you are!

Related post : Happy Women's Day


Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,
I am LZ