Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini.. 
Selamat hujung minggu.. Seperti biasa hujung minggu begini saya mengambil kesempatan untuk menyertai giveaway yang dianjurkan oleh rakan blogger. Tujuan utama untuk memberi sokongan di samping mengeratkan ukhuwah antara rakan bloggers lain..

Kali ini saya berbesar hati untuk sertai Giveaway Planner 2019 by Shfyqhazhr atau nama penuh adik blogger utara muda belia ini Nurul Shafyqah Azry Azahar. Jom kita semak apakah syarat-syarat penyertaan giveaway ini, make sure buat mana wajib mana tak wajib bak kata Shafyqah (comel jer syarat-syarat dia, hihihi) :

 

SYARAT-SYARAT PENYERTAAN 

1. Follow blog shfyqhazhr - (click here) *wajib

2. Follow Instagram & FB - @shfyqhazhr | Shafyqah Azahar *tak wajib

3. Copy banner dan buat satu entry bertajuk GIVEAWAY PLANNER 2019 by SHFYQHAZHR.COM *(please back-link to this post) *wajib

4. Dalam entry penyertaan boleh komen mengenai blog Sha, kekurangan blog Sha / apa yang perlu ditambah atau dibuang! ... dan kalau korang rajin lagi bolehlah komen di entry entry lama sha, hehehe *tak wajib

5. Jangan lupa tinggalkan link entry korang kat komen di post ini.

Begitulah permintaan Sha dalam syarat-syarat penyertaan kepada perserta giveaway ini... Syarat yang mudah dan semua peserta boleh penuhi.

Syarat nombor 4, komen saya tentang blog Sha :

"For me takde perkara major, saya percaya setiap pemilik blog mempunyai 'sentuhan' sendiri ke atas blog masing-masing, which is their personal  signature. Ianya hak individu. Overall blog Sha cantik, kemas, fast loading dan ceria.. thumbs up Sha.."

HADIAH GIVEAWAY
Sha dengan murah hati akan menghadiahkan sebuah Planner 2019 x 4 orang Pemenang bertuah.

TARIKH PENYERTAAN 
7 hingga 31 Oktober 2018

Ada beberapa minggu lagi sebelum penyertaan berakhir. So jangan tunggu lagi..
Kepada semua peserta GOOD LUCK saya ucapkan. Semoga ada rezeki kalian.





Okay, setakat ini sahaja..
Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,