FAMILYMART ICED HAZELNUT LATTE | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca blog ini.. Apa pula cerita tentang FamilyMart Iced Hazelnut Latte? Hurrrmmm kisahnya hari ini saya ordered lunch di FamilyMart outlet Seremban Gateway melalui applikasi Grab.. Cuaca sejuk di pejabat maka tekak teringin makan something pedas dan soupy.. 

Tiba-tiba terlintas Oden di FamilyMart menu paling sesuai dengan cuaca sejuk, terus order tom yum noodle bowl, spicy crispy chiki dan iced hazelnut latte. Jangan terkejut, walaupun kata tadi cuaca sejuk tetap order iced latte, saya rasa macam sesuai dengan kepedasan kuah tom yam nanti. 

FamilyMart Iced Hazelnut Latte

Ketika minum iced Hazelnut Latte terlintas di fikiran, sedap latte ni kena dengan citarasa saya, tak terlalu manis dan tak pula terlalu pahit, puas hati.. Tepat sekali dengan description kopi ini iaitu:

Savour the rich taste and aroma of our signature coffee, made exclusively from our specialty blend. Freshly ground and extracted upon order for a satisfying experiences.

Tak sangka sedap walaupun hanya berharga RM9.50 untuk large size cup. Boleh letak dalam kategori pilihan kopi kayangan, harga marhaen. Maka saya abadikan kopi sedap itu di blog ini. Maaf gambar makanan takde, tak sempat berfoto dah habis. Air pun tinggal sikit baru ingat nak ambil gambar sebagai kenangan.

Okay, setakat ini sahaja perkongsian saya kali ini. 
Sehingga kita berjumpa lagi di post akan datang. 
Thank you for reading & have a great day everyone!



Regards,