3 PEMENANG BERTUAH | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini. Didoakan semoga kalian beroleh kesejahteraan dan dipermudahkan segala urusan. Pembaca yang mengikuti perjalanan entry saya mungkin tertunggu-tunggu siapakah yang bertuah memenangi Starbucks Gift Card bernilai RM30.00 seperti yang saya janjikan dalam entry saya ini -> DISCUSSION : "YOUR COMMENT WILL BE VISIBLE AFTER APPROVAL"

 

Berikut merupakan senarai blog yang memberikan pendapat mereka iaitu:

9. Mrs Anna
19. Mrs A

Kesimpulannya, banyak yang saya pelajari dari komen yang diberikan oleh rakan bloggers di atas. Semua pendapat yang diberikan adalah genuine mengikut pengalaman rakan-rakan blogger sendiri. Oleh itu, saya memutuskan untuk membuat pemilihan 3 Pemenang Bertuah mengikut random.org demi mencapai keputusan win-win situation.

Berikut merupakan 3 Pemenang Bertuah :

TAHNIAH diucapkan kepada 3 PEMENANG BERTUAH..

 
Pemenang yang tesenarai akan dihubungi melalui email.
  
Kepada peserta yang tidak tersenarai sebagai pemenang jangan terasa hati, jika bukan rezeki anda di sini, mungkin rezeki anda di lain hari. Terima kasih kerana sudi memberikan pendapat. Kerjasama dan sokongan rakan-rakan blogger amat saya hargai.


Sehingga kita bertemu lagi di lain entry..
Sekian, wasalam..


Regards,