PLANNER GIVEAWAY BY EECA SHYAA | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini.. Hujung minggu merupakan hari saya sertai Segmen & Giveaway.. Jadi hari ini saya sertai juga giveaway yang telah dianjurkan oleh adik manis Eeca Shyaa (bukan bodek yaa tapi kenyataan..).. Eeca Shyaa bercadang untuk menghadiahkan pemenang giveaway sebuah custom-made planner, yeayyyy.. Saya suka planner sebab itu nama blog Lady in Red Planner dan sebab itu juga saya menyertai giveaway ini, hehehe..

Planner Giveaway By Eeca Shyaa
Sila click banner di atas untuk terma dan syarat-syarat lengkap


Syarat-syarat penyertaan seperti berikut:

1. Follow Blog Eeca Shyaa,
2. Follow Instagram Eeca Shyaa,
3. Follow Facebook page Xechalogy.
4. Komen mana-mana 2 entri yang terdapat dalam blog Eeca Shyaa,
5. Copy banner dan buat satu entri dalam blog anda bertajuk "Planner Giveaway By Eeca Shyaa". Jangan lupa backlink entri anda ke blog Eeca Syaa, dan
6. Publish entri anda dan tinggalkan link entri di ruangan komen blog Eeca Shyaa.

Eeca Shyaa mewajibkan peserta mengikuti syarat-syarat penyertaan dari no. 1 hingga 6 di atas untuk melayakkan penyertaan. 

Kepada blogger friends di Malaysia, jangan lepaskan peluang kerana giveaway ini akan berlangsung dari 05.08.2017 hingga 31.08.2017. Hanya seorang pemenang akan dipilih. Keputusan giveaway akan diumumkan pada minggu pertama bulan September jika tiada sebarang halangan.


Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,