SEGMEN TOP BLOGLIST HASLINA : AUGUST 2017 | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini.. Hari ini merupakan hujung minggu biasa yang sarat dengan bermacam-macam tugasan yang perlu dilaksanakan.. Pagi ini bergegas buka laptop sebab teringat masih belum join segmen Haslina sedangkan tarikh tutup penyertaan hari ini iaitu 6.8.2017, tidak pula dinyatakan hingga pukul berapa, jadi saya anggap masih berpeluang untuk mencuba nasib yang dikira last minute.. Andai diterima penyertaan ini maka adalah peluang saya, jika sebaliknya anggaplah tiada rezeki..
Sila click banner untuk ke post Segmen Top Bloglist Haslina:August 2017

Apa yang membuatkan saya ingin sangat menyertai segmen ini?
Hurrrmmm sudah tentu teruja dengan Blog Review yang akan dibuat sekiranya saya terpilih sebagai salah seorang pemenang.

Okay mari ikuti syarat-syarat penyertaan :

2. Buat entri dalam blog anda mengenai segmen ini,
3. Letak banner segmen dan link ke blog Haslina Kasbulah 
4. Letak link penyertaan anda di bahagian komen blog Haslina Kasbulah.

Syarat-syarat penyertaan sangat mudah dan saya pasti tiada masalah kepada peserta lain juga.


Begitulah entri saya mengenai segmen ini..
Sekian, wasalam..


Regards,