Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca blog ini.. Hari ini cuti, selepas breakfast masa untuk bersantai.. Sambil bersantai, saya bercadang untuk join giveaway dari blogger bernama Maisarah Ibrahim atau dikenali sebagai Sarah. Blog Sarah diberi nama Lullabyssz. Comel jer nama blog Lulla, hehehe.. 

Menurut Sarah, giveaway ini dianjurkan sebagai tanda penghargaan kepada bloggers yang sudi support blog Sarah, dulu, kini dan selamanya sehingga menjadikan Sarah bersemangat untuk terus menulis.. Memang itu yang kita inginkan sebagai bloggers iaitu sokongan antara satu sama lain.. Semoga ianya berkekalan... Okay lets proceed further..

Planner 2019 Giveaway by Lullabyssz

Planner 2019 Giveaway by Lullabyssz

Syarat-syarat penyertaan seperti berikut :

1. Follow blog Lullabyssz
2. Buat satu entry/blog post bertajuk "Planner 2019 Giveaway by Lullabyssz"
3. Jangan lupa letak banner giveaway (gambar dalam entry ni) & sila backlink kan banner tersebut ke link blog post di sini sahaja.
4. Dalam blog post tu ikut korang lah nak taip apa-apa, letak ucapan ke, quotes ke, nak share some story even takde kaitan dengan giveaway pun boleh, tak kisah. Kalau tak nak tulis apa-apa pun tak pe hihi.
5. Lepas dah publish entry jangan lupa submit link blog post giveaway korang kat ruangan komen di entry ini.

Syarat sangat mudah..


HADIAH
 
Hadiah kepada pemenang juga menarik iaitu Planner 2019 yang cute-miut.. Selain itu para perserta yang join giveaway ini akan dimasukkan dalam bloglist blog Lullabyssz bagi tahun 2019 selama setahun. Menurut Sarah, sambil-sambil join giveaway boleh blogwalking and tambah lebih ramai kenalan antara bloggers. Memang itu yang terbaik..


Oh ya, ada lagi satu hadiah tambahan jika peserta melebihi 40 orang... - ada elemen surprise di sini.. jadi kita tungguuuuu, hehehe

PEMILIHAN PEMENANG

Pemenang kita akan cabut secara random. 

TEMPOH GIVEAWAY : 4 November 2018 (tapi dalam banner 5 November 2018) hingga 30 November 2018

Okay, saya sudah sertai giveaway ini.. Pembaca yang berminat boleh juga turut serta..
Setakat ini sahaja.. Thank you for reading..
Sehingga kita bertemu lagi di lain entry..
Sekian, wasalam..
Byeee..


Regards,