SHOPBACK TERBUKTI MENDAPAT PULANGAN TUNAI | First of all, ini bukan entry berbayar tetapi lebih kepada perkongsian dari pengalaman sendiri untuk manfaat bersama.. Umum sedia maklum bahawa berbelanja dalam talian sudah menjadi trend kehidupan kita masa kini.. Tak perlu sebut orang lain, saya sendiri boleh dikatakan setiap bulan pasti membuat pembelian secara online.. Ini semua disebabkan kekangan masa jadi suka atau tidak terpaksa meletakkan kepercayaan kepada online shopping mall..

Okay, apa yang ingin saya kongsi di sini ialah applikasi ShopBack yang sepatutnya mesti ada dalam smartphone semua teutama kepada mereka yang suka membeli-belah dalam talian.. 

SHOPBACK

Untuk pengetahuan entry ini lanjutan dari entry saya sebelum ini iaitu BENARKAH SHOPBACK MEMBERI PULANGAN TUNAI? Ini pengalaman saya..
BENARKAH SHOPBACK MEMBERI PULANGAN TUNAI? INI PENGALAMAN SAYA..

Make Google view image button visible again: https://goo.gl/DYGbub
BENARKAH SHOPBACK MEMBERI PULANGAN TUNAI? INI PENGALAMAN SAYA..

Make Google view image button visible again: https://goo.gl/DYGbub

Dalam entry tersebut, saya menerangkan secara terperinci bagaimana SHOPBACK apps ini membantu kita mendapat pulangan tunai atau cash back.. Frankly speaking, ini bukan perkongsian kosong atau semata-mata mempromosi SHOPBACK.. Ini berita benar.. Di sini saya kongsi bukti dari penggunaan SHOPBACK apps ini selama hampir 2 tahun di mana tahun pertama saya tak banyak buat pembelian..

SHOPBACK cash back

Sekitar akhir tahun 2018 dan awal tahun ini saya banyak melakukan pembelian dalam talian melalui LAZADA, Shopee, agoda.com, expedia dan ZALORA di mana masing-masing merupakan rakan dagang SHOPBACK..

SHOPBACK Report

Lihatlah cash back yang telah dan bakal saya terima.. So far saya telah membuat pengeluaran RM16.00.. Terbukti selain mendapat rebate di online shopping mall tersebut dapat juga cash back melalui SHOPBACK.. On top of that barang yang ditawarkan dalam talian jauh lebih murah dari pasaraya, ini pun satu penjimatan..

SHOPBACK activities

Overall, apa yang ingin saya sampaikan di sini bukan menunjuk cash back saya terima (dan tak seberapa) tetapi lebih kepada pengalaman membeli-belah di samping mendapat pulangan tunai, berapa kali mau ulang daaa.. Walaupun pulangan sedikit tapi lebih baik daripada kita lepaskan peluang dan tak dapat apa-apa.. So bila belanja kena pandai berjimat dan sangatlah beruntung jika dapat pulangan tunai.. So jangan tunggu lagi..

Sesiapa yang ingin menggunakan applikasi SHOPBACK boleh click gambar di bawah:


Join Here
Click here


Lepas sign-up baca dan fahamkan bagaimana apps SHOPBACK ini menjanjikan pulangan tunai..

Akhir kata, sesiapa antara pembaca pernah atau memang guna apps SHOPBACK ini boleh kongsi pengalaman anda di ruangan komen di bawah.. Tak kira pengalaman positif atau negative, kita sama-sama kongsi pendapat. Tak lupa juga saya ingin tahu pendapat pembaca lain.. Jangan lupa tinggalkan komen dan kongsi pendapat anda..




Untuk program side income lain boleh click DI SINI..
Semoga perkongsian hasil dari pengalaman saya ini dapat memberi manfaat bersama.. 
Sehingga kita bertemu lagi di lain entry..
Sekian, wasalam..
Byee..

Regards,