Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera to all my lovely readers.. Akhirnya tibalah hari yang ditunggu-tunggu iaitu hari tak bekerja.. Boleh rehat dan blogging sesedap rasa di samping melakukan kerja-kerja rumah yang tak seberapa..

Hari ni saya nak kongsi cerita tentang outlet SaSa yang baru dibuka di AEON Seremban 2. Oh yaa sebutan 'SaSa' tapi bukan Syasya Saidin tau.. SaSa merupakan outlet barangan kecantikan wanita di samping product kesihatan.. SaSa New Opening Specials berlangsung dari 15 to 26 August 2018..

Frankly speaking saya sungguh teruja sebab SaSa adalah salah satu tempat terapi minda yang boleh mengurangkan stress saya, hehehe. Sebelum ni saya akan ke Klang Valley atau Mahkota Parade jika hendak ke SaSa outlet..

SaSa @ AEON Seremban 2
SaSa New Opening Special
Jadi bila tahu SaSa terletak just walking distance dari office memang kena seperti kata pepatah : bagai mengantuk disorongkan bantal, eh betul ker? Lebih kurang begitulah.. Kali ni bukan mengantuk tapi seronok..

SaSa New Opening Specials @ AEON Seremban 2
SaSa New Opening Specials @ AEON Seremban 2
Jom hayati apa yang ada di SaSa New Opening @ AEON Seremban 2..

SaSa New Opening Specials @ AEON Seremban 2
SaSa New Opening Specials

Apa saya suka tentang SaSa?

Siapa suka perfumes? Kalau suka perfumes nampaknya citarasa kita sama.. Itulah motif saya suka ke SaSa.. Di SaSa ada fragrances or designer perfumes selain itu saya suka juga belek make-up dan skincare products. Saya ni hantu perfumes jadi boleh lupa diri sekejap bila pergi ke tempat-tempat begini.. 


Saya kongsi di sini beberapa gambar yang sempat diambil semasa kunjungan pertama di SaSa AEON Seremban 2 :

SaSa New Opening Specials @ AEON Seremban 2
SaSa Makeup - Making Life Beautiful

Sudah pasti saya akan spend masa di sini, bukan hanya mencuba perfumes tapi melihat-lihat koleksi perfumes baru yang terhangat di pasaran....

SaSa Fragrance
SaSa Fragrance - You are never fully dress up without perfume

Tak perlu cerita banyak, tengok sendiri koleksi dan pilihan barang-barang yang boleh melupakan diri saya seketika..

SaSa Fragrance - You are never fully dress up without perfume
Sasa SaSa Fragrance - You are never fully dress up without perfume
SaSa Fragrance
SaSa Fragrance - You are never fully dress up without perfume
SaSa Fragrance - You are never fully dress up without perfume
SaSa Fragrance - You are never fully dress up without perfume
Selain dari koleksi wangian yang bermacam-macam jenis dan pilihan, sempena pembukaan baru ini SaSa menawarkan banyak promosi dan discount menarik.. Bila masuk kiri kanan depan belakang sign "Best Buy", "PWP", "2 or More 40% Off", "Buy 1 Free 1" etc membuatku teruja.. Masa ni sesuai beli barang yang diperlukan..

SaSa Best Seller
SaSa Best Seller Corner

SaSa Best Buy
SaSa Best Buy Corner
SaSa Best Buy
SaSa Best Buy
Puas membelek dari satu rak ke satu rak, masa untuk melangkah keluar... Wish list dalam kepala next visit masa untuk grab mana yang berkenan di hati..

SaSa Free Membership
SaSa Free Membership
Sepanjang promosi New Opening Specials ini berlangsung, kita bukan hanya dapat menikmati discount menarik tapi ada juga tawaran kad keahlian percuma kepada pelanggan yang membuat pembelian minimum RM300.00.. Andai berminat boleh serbu SaSa sekarang..

Related post : Supermodel Secrets

Pembaca juga boleh layari website SaSa untuk dapatkan info terkini seperti latest promotions dan sebagainya :




Okay setakat ini sahaja perkongsian saya kali ini..
Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..
Byeee..


Regards,