GIVEAWAY BUSYRA TAKIYUDIN : SAYA NAK SHOPPING CREDIT RM1,000!! | Yeayyy tajuk entry pun buat orang teruja apatah lagi jika dinobatkan sebagai pemenang. Actually, saya telah ditag oleh adik manis, Mayy melalui Facebook mengenai giveaway ini. Kalau tidak, melepaslah peluang shopping credit dari Busyra Takiyudin bernilai RM1,000.00 ni.. sapa tak mahu shopping credit cik adik ooi (panjang sikit sebut 'oooi' tu, hehehe)..

Jom kita sertai, dengan click banner di bawah :

Giveaway Busyra Takiyudin : Saya Nak Shopping Credit RM1,000

Giveaway ini ada kaitan dengan satu online shopping website iaitu SG Shop. Sejujurnya inilah kali pertama saya tahu tentang SG Shop..

SG Shop Malaysia

Bila dapat info baharu tentang SG Shop saya terus 'mentelaah' satu persatu barang-barang yang ditawarkan.. Seriously rambang mata I tell you.. Banyak pilihan barangan pada harga yang sangaaaaaaat berpatutan dan murah. Nah tengok sendiri..

SG Shop Malaysia


Sempat jugak saya membelek barang-barang yang menarik perhatian.. Kata Busyra, ".. usha-usha dulu mana tau ada yang berkenan.."  Memang ada pun yang berkenan, bukan satu tapi banyak.. camne tu?

Antaranya :
 
Hero Coffee Pot

Hero stainless steel pressure pot coffee / tea home French press glass filter cup

Saya peminum coffee tegar, jadi sangat sesuai coffee pot ini untuk saya, hehehe.. Selain ini bermacam-macam lagi barangan yang boleh kita dapati di SG Shop ini. Jadi jemputlah singgah jangan malu-malu..

Okay, sebelum mengakhiri entry giveaway ini, maka dengan ini saya ingin mengisytiharkan bahawa bertambahlah satu lagi koleksi online shopping site kegemaran saya. Selepas ini tak perlu bersusah payah berpanas, berhujan, bersesak, berasak untuk beli barang idaman, semuanya hanya dihujung jari..

Begitulah info yang ingin dikongsi bersama..



Sehingga kita bertemu lagi di lain entry..
Terima kasih sudi singgah di blog ini..
Sekian, wasalam..


Regards,