GIVEAWAY MIAKASSIM DOT COM 10 TAHUN | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera to all  my lovely readers.. Selamat beristirehat bersama keluarga di hari Sabtu yang mendung dan hujan sekali-sekala ini.. Hari ini saya meluangkan masa khas untuk menyertai giveaway yang dianjurkan oleh Sabahan Blogger iaitu saudari Mia Kassim.. Saudari Mia Kassim berbesar hati menganjurkan giveaway ini sempena 10 tahun blog MiaKassim Dot Com.. Congrats friend! 

Jom kita check apakah syarat-syarat pernyertaan giveaway ini?

Sila click banner untuk syarat penyertaan terperinci

Saya memilih untuk menyertai giveaway ini melalui Blog, jadi saya hanya perlu nyatakan cerita tentang blog Mia. Ringkas-ringkas sahaja jelas Mia..

BAGAIMANA SAYA KENAL BLOG MIA?

Untuk pengetahuan Mia dan pembaca blog ini, perkenalan saya dengan blog Mia bermula semasa blogwalking.. Kemudian saya follow blog Mia.. Mia berkunjungbalas pula ke blog saya hinggalah ke hari ini.. Bukan setakat itu sahaja, kami follow each other di Instagram.. Saya mengikuti blog dan Instagram Mia untuk mengetahui aktiviti Sabahan Blogger ini..

Harapan saya semoga perkenalan dan persahabatan maya ini berkekalan..

Walaupun Mia tidak paksa peserta giveaway follow her social media tapi saya sudah follow Instagram, Twitter dan like Facebook Mia tanda sokongan.. Dengan cara ini lebih mudah mengetahui aktiviti dan entri terkini Mia..



TARIKH TUTUP PENYERTAAN

21 November 2017 jam 11.59 malam

HADIAH

Penyertaan Blog

Cash RM100 x seorang pemenang bertuah
Cash RM50 x 2 orang
Prepaid reload RM30 x seorang
Prepaid reload RM20 x 2 orang

KEPUTUSAN GIVEAWAY

25 November 2017

Tahniah Mia kerana mencapai 10 tahun dalam dunia blog.. Teruskan blogging dan LZ doakan semoga Mia terus success dalam semua bidang yang diceburi.

Kepada sesiapa yang ingin menyertai giveaway ini masih sempat lagi.. Mari kita memeriahkan penyertaan giveaway ini sambil merapatkan lagi ukhuwah alam maya..

Good luck kepada semua peserta!Sekian, wasalam..


Regards,