Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada pembaca blog ini.. Alhamdulillah sudah masuk hari ke-4 dalam bulan Disember 2017. Semoga hari ini lebih baik dari semalam dan kita dipermudahkan segala urusan, amin. Untuk pengetahuan pembaca, pada 30.11.2017 lalu, saya tergerak hati untuk memilih Top 5 Commentators blog ini. Inilah yang dikatakan rezeki mereka, tiba-tiba saya digerakkan hati oleh-Nya untuk berkongsi rezeki dengan mereka..


Berikut adalah senarai Top 5 Commentators blog Lady In Red Planner as at 30.11.2017 :

 

Top 5 Commentators dan blog mereka :

2. Ana Suhana : http://www.anasuhana.com
4. Siqah Hussin : http://www.siqahiqa.com

Kesemua blogger di atas telah saya hubungi dan maklumbalas juga telah diterima kecuali rakan blogger no. 5 bernama Sal.. Sal ooo Sal.. Where are youuuuu? Mana poie Sal ni.. Check email Sal na, nanti bagi feedback kat saya.. Den tunggu ni..  

Kepada yang tersenarai, hadiah akan dipos dalam masa terdekat.. Hadiah yang diberikan tak seberapa tetapi ikhlas dari saya.


Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan bloggers yang lain.. Walau pun tak tersenarai dalam Top 5 Commentators di blog saya, jangan kecil hati mungkin rezeki anda ada juga suatu hari nanti... Terima kasih di atas sokongan kalian.. Saya sangat hargai komen yang diberikan kerana saya percaya setiap komen pembaca adalah ikhlas lahir dari hati.. Apa yang penting persahabatan yang dibina melalui dunia maya ini berkekalan hendaknya. Saya doakan semoga rakan bloggers success and keep blogging. Teruskan support each other okay..

Okaylah, setakat ini sahaja..
Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,