PENGGANTI SUAMI | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pembaca blog ini.. Semoga kalian dilindungiNya selalu.. Pssstt apa menu untuk berbuka nanti? Hurrrmm saya nak bagitau, hari ini saya order ikan talapia 3 rasa manakala sayur dan lauk masak sendiri di rumah... simple saja. Okay, kita tinggal menu berbuka..

Entry saya kali ini berunsur santai dan relax.. Tak mahu stress sangat fikir menu berbuka. Now lunch break so curi masa sikit blogging sementara tunggu pukul 2.00 petang..

Okay, I hope you will enjoy reading this entry as much as I did..

Photo credit to Google

Kisah bermula :

Di tanah perkuburan, seorang ustaz yang alim lagi warak mendekati seorang wanita jelita yang baru kematian suaminya...

Ustaz: (berbisik) "Saya turut berdukacita atas pemergian suami kamu. Semoga suami kamu ditempatkan dalam kalangan orang beriman.."

Wanita: "Mudah-mudahan. Terima kasih ustaz". (Sambil teresak-esak menangis)

Ustaz: "Kamu tak boleh lama-lama hidup dalam kesedihan begini. Bolehkah saya menggantikan tempat suami kamu???"

Wanita: "Ustaz serius??!!!"

Ustaz: "Ya betul, saya serius ingin menggantikan tempat suami kamu!!"

Tiba-tiba wanita itu berkata kepada si penggali kubur..

Wanita : "Pak cik!! Tolong korek semula kubur suami saya kerana ustaz ini ingin menggantikan suami saya!!!

Ustaz: "Allah..."

Adoiiii... Tak tau apa nak kataaa.. hehehe

Begitulah cerita yang ingin disampaikan.. Just joking huh.. don't take it too seriously okay.


Sehingga kita bertemu lagi di lain entry..
Sekian, wasalam..


Regards,