SEGMEN "HASRUL HASSAN BANTU TRAFIK BLOG MEROKET" | Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera pembaca semua.. Hari ini saya dengan berbesar hati ingin sertai segmen yang dianjurkan oleh Blogger terkenal Saudara Hasrul Hassan (HH) dalam Segmen "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket". Blog dan trafik memang tak dapat dipisahkan. Pasti setiap blogger mengharapkan trafik blog yang tinggi, begitu juga dengan saya. Blog Saudara HH memang telah terkenal dan tak hairanlah jika trafik blog beliau sentiasa mencanak-canak setiap hari tak putus-putus orang datang melawat.

Pakar Trafik Blog Meroket
Klik banner untuk syarat-syarat penyertaan

Jadi dengan menyertai segmen ini saya harap saudara HH dapat merealisasikan impian saya sejajar dengan tajuk segmen "Hasrul Hassan Bantu Trafik Blog Meroket". Harapan saya pun tinggi meroket agar trafik blog saya tinggi, hehehehe

Walaupun Saudara HH ni glamour, namun beliau tidak meletakkan syarat-syarat ketat dalam segmen ini. Jadi mudahlah saya dan peserta lain memenuhi syarat-syarat yang dikenakan. Okay, syarat-syarat yang mudah telah saya penuhi iaitu :

1. Peserta mesti ada blog.

2. Peserta diwajibkan membuat satu post ringkas dengan meletakkan banner segmen ini dalam post seperti di atas. Banner di atas perlu link ke blog/post di blog saudara HH.

3. Dalam setiap post, letakkan satu URL blog post anda yang anda mahukan trafik meroket.

4. Wajib untuk LIKE page HASRULHASSAN .COM (klik sekarang dan LIKE)

5. Wajib untuk LIKE page BISNES ONLINE TANPA MODAL (klik sekarang dan LIKE)

6. Wajib untuk FOLLOW Google Profile Hasrul Hassan (klik dan FOLLOW).

Perserta lain yang ingin menyertai segmen ini jangan lupa ikuti syarat-syarat di atas step by step tau, jangan sampai ada yang tertinggal.

Okay, saudara HH saya ingin trafik blog meroket untuk post saya ini - Welcome to my new blog
http://ladyinredplanner.blogspot.my/2017/02/welcome-to-my-new-blog.html
 
 Semoga tertunailah hasrat trafik blog saya meroket lepas sertai segmen ini.. Jadi kepada pembaca yang masih belum sertai, jangan tunggu lagi. Jom ambil peluang sertai segmen ini. In shaa Allah saudara HH akan tunaikan janjinya. 

Tarikh tutup penyertaan : 10 Mac 2017

Terima kasih saudara HH kerana menganjurkan segmen ini. Semoga terus success. 
Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,