SEGMEN BLOGWALKING RAYA 2017 Mialiana.com | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.. Hari ini saya sempat blogwalking dan terhenti di satu segmen yang menarik perhatian saya. Jadi saya mengambil keputusan untuk menyertai Segmen Blogwalking Raya 2017 bersama mialiana.com.. Kebetulan saya sedang gigih mencari rakan blogger baharu tapi masih belum berkesempatan untuk menganjurkan segmen atau giveaway sendiri.. In shaa Allah soon.. 

Okay, segmen Blogwalking Raya 2017 Mialiana.com bermula pada hari ini, 9 Julai 2017, iaitu tepat jam 5.00 petang sehingga 11.59 malam 19 Julai 2017.

Click banner di atas untuk terma dan syarat-syarat lanjut
 Syarat-syarat yang dikenakan sangat mudah iaitu :

  1. Follow blog Mialiana.com, Add To Circle Google+ Mia Liana dan Like Fanpage Mialiana.com
  2. Buat entri bertajuk Segmen Blogwalking Raya 2017 Mialiana.com
  3. Masukkan banner di atas.
  4. Backlink kan ke entri di sini.
  5. Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen entri di sini.
Sangat mudah tambahan pula saya memang Follower Mia sejak awal lagi.. :-)


APAKAH HADIAH YANG BAKAL DIMENANGI OLEH PESERTA?

Dengan murah hati Mia akan memilih 5 bloggers bertuah melalui random.org. Pemenang bertuah yang terpilih akan menerima duit raya RM10.00 setiap seorang. 

Keputusan pemenang akan diumumkan pada 31 Julai 2017.

Semua pembaca blog ini dijemput untuk menyertai dan memeriahkan segmen anjuran Mia..


Sekian, terima kasih..
Wasalam..


Regards,