QUICK MEAL FOR OUR LUNCH | Alhamdulillah bersua kita dalam entry ini.. Entry kali ni cerita bab makan. Nampak sedap Creamy Mushroom Chicken Carbonara di bawah ni.. Tengok gambar boleh terliur kannn.  Al-kisah ini cerita minggu lepas bersama #ganglunch makan di Pizza Hut.. Bila sebut tentang lunch, kita perlu makan sesuatu yang simple tapi mengenyangkan sebab kejar masa.. Waktu lunch biasa dari pukul 1 hingga 2 petang, manakala hari Jumaat dari 12.30 tengah hari hingga 2.30 petang..

 

Seperti kebiasaan pada hari Jumaat kami akan memilih untuk makan di fast food restaurant. Jumaat lepas kami ke Pizza Hut sebab terdapat pilihan menu yang banyak bukan setakat pizza.. Tiba-tiba teringin makan deli wings, my all time favorite, yummy! 

Kali ni Pizza Hut menawarkan banyak set promotions.. Apa yang ingin saya kongsikan di sini ialah set lunch Xpress Pizza Hut dengan harga yang berpatutan.. Harga Lunch Xpress sebelum ni belasan ringgit tapi sekarang RM8.90, sangat berbaloi-baloi okay.

 

Banyak variety makanan, boleh tukar topping pizza dan pilih pasta.. Setelah mentelaah menu kami order set Lunch Xpress mengikut citarasa masing-masing. 

Tapi order available dari 11 pagi hingga 2 petang (Isnin - Jumaat) kecuali Cuti Am.

 

Saya pilih set pasta dan add on 4 pieces deli wings.. tak terlintas pula nak makan pizza ketika itu. Menjimatkan.. Order 1 set seorang lebih dari mencukupi malah ada leftovers..


Selepas order makanan, kami ber-wefie sat (mohon jangan kecam) sementara tunggu makanan sampai. Masa ini #ganglunch kekurangan seorang anggota..

 

Tak lama makanan pun sampai.. Sebelum ni service di Pizza Hut outlet AEON Seremban 2 sangat poor disebabkan kekurangan staffs. Alhamdulillah kali ini ada perubahan positif, masa menunggu tak sampai setengah jam seperti kebiasaan.

 

Hurrrmm menyelerakan.. Sedap sangat Cheezy Mushroom Carbonara Chicken yang dipesan, puas hati.. 

Okay setakat ini sahaja entry perkongsian saya supaya sesiapa yang ingin makan di luar boleh berjimat dengan berkunjung ke Pizza Hut..


Sehingga kita bertemu lagi di lain entri..
Sekian, wasalam..


Regards,